(S) S*Pepita's säljer en del chinchillor
Vi har registrerad uppfödning och omplacering och befinner oss i Blekinge. Jag försöker dock i största möjliga mån hjälpa till med transport. I köp av uppfödningens chinchillor ingår pellets, badsand, hängmatta, stamtavla, köpeavtal och medlemskap i SCAF. Omplaceringarna får med sig pellets, badsand, stamtavla eller regbevis, köpeavtal och medlemskap till reducerat pris om så önskas.
S*Pepita's Burnette. Hane, White Violet. Mamman är Ariell Timotej, som har mycket från Santiagos i sina linjer. Pappan är CWAA's Polle Pollux. Burnette är född 2013-08-15. Han har stamtavla och priset diskuteras!
Hej letar efter eventuellt efter en avels hona till min hane med stamtavla. Och helst med bra poäng från utställning. Har du nån isåfall vad är priset?:)
Jag tror inte att jag har någon avelshona med höga poäng till salu. Men jag skulle gissa att en avelshona med höga poäng på utställning ligger från 2000 kronor och uppåt om du köper från en uppfödare.
Jag har en Dark Ebony hona till salu som är vuxen. Jag lägger till henne här imorgon. Hinner inte nu. Måste mata mina chinchillor nu!
Idag har Aztrid flyttat.
De andra och några till finns kvar!
Nu ar även Chattahoochee flyttat!
Men det finns fler kvar!
Även Burnette har nu flyttat.