Chinchilla iFokus

Chinchilla

Etikett: 18-köp-och-sälj
Läst 959 ggr
Spjetan
2

(S) S*Pepita's säljer en del chinchillor

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Vi har registrerad uppfödning och omplacering och befinner oss i Blekinge. Jag försöker dock i största möjliga mån hjälpa till med transport. I köp av uppfödningens chinchillor ingår pellets, badsand, hängmatta, stamtavla, köpeavtal och medlemskap i SCAF. Omplaceringarna får med sig pellets, badsand, stamtavla eller regbevis, köpeavtal och medlemskap till reducerat pris om så önskas.

S*Pepita's Burnette. Hane, White Violet. Mamman är Ariell Timotej, som har mycket från Santiagos i sina linjer. Pappan är CWAA's Polle Pollux. Burnette är född 2013-08-15. Han har stamtavla och priset diskuteras!

Spjetan
0

S*Pepita's Cotton Candy. Hane, Beige Homozygot. Mamman är SUCh Lily Sprinkle. Pappan är Atlantis Attityd, utställd med två cert än så länge. Cotton Candy är född 2014-05-19. Kan reserveras. Flyttklar i början av augusti. Han har stamtavla och priset diskuteras!

Spjetan
0

S*Pepita's Chattahoochee. Hane, Beige Homozygot. Mamman är SUCh Lily Sprinkle. Pappan är Pepita's Pale Shadow. Chattahoochee är född 2012-10-14. Bevisad i avel. Han är liten till växten, men söt och snäll. Han har stamtavla och priset diskuteras!

Spjetan
1

S*Pepita's & Backafalls Aztrid. Hona, Dark/Black Ebony. Mamman är Bakkehusets Maybelline (Dark Ebony). Pappan är Pepita's Thunderstruck (Black Ebony). Aztrid är född 2014-01-15. Flyttklar! Hon har stamtavla och priset diskuteras!

Egycsaj15
0

Hej letar efter eventuellt efter en avels hona till min hane med stamtavla. Och helst med bra poäng från utställning. Har du nån isåfall vad är priset?:)

Spjetan
0

Jag tror inte att jag har någon avelshona med höga poäng till salu. Men jag skulle gissa att en avelshona med höga poäng på utställning ligger från 2000 kronor och uppåt om du köper från en uppfödare.

Jag har en Dark Ebony hona till salu som är vuxen. Jag lägger till henne här imorgon. Hinner inte nu. Måste mata mina chinchillor nu!

Spjetan
0

Pepita's Thunderheart. Hona, Dark Ebony möjlig charcoalbärare. Mamman är Nature's Hel Acinosa (Dark Ebony). Pappan är Wortbergs Royal Black (Black Ebony charcoalbärare). Thunderheart är född 2012-08-20. Utställd med 79,5 p som bäst. Flyttklar! Hon har stamtavla och priset diskuteras!

Spjetan
0

Amorina's Xerxes. Hane, Violet sc. Mamman är Atlantis C'est la Vie (Violet Ebony). Pappan är Sörig's Baltazar (Sapphire Velvet vc). Xerxes är född 2009-05-16. Utställd med 81 p som bäst. Xerxes har en avkomma som ställts ut till champion. Flyttklar! Han har stamtavla och priset diskuteras!

Spjetan
0

Pepita's Cameron. Hane, Dark/Black Ebony. Mamman är Nature's Hel Acinosa (Dark Ebony). Pappan är Eternity's Obsidian Dream (Dark Ebony). Cameron är född 2013-03-21. Flyttklar! Han har stamtavla och priset diskuteras!

Spjetan
0

Pepita's Fortune Cookie. Hane, White Ebony Velvet. Mamman är S*Honey's Roxy (Black Velvet). Pappan är Luddtussen Venus as a Boy (White Ebony). Fortune Cookie är född 2013-05-02. Flyttklar! Han har stamtavla och priset diskuteras!

Spjetan
0

Idag har Aztrid flyttat.

De andra och några till finns kvar!

Spjetan
0

Nu ar även Chattahoochee flyttat!

Men det finns fler kvar!

Spjetan
0

Även Burnette har nu flyttat.