Två grabbar söker nytt hem
Hej, jag har två grabbar på ca 1,5 & 7 år som söker nytt hem, då min tid inte finns till längre & det har även blivit ont om plats i våran lilla lägenhet. Dem kan inte springa fritt längre vilket jag tycker är synd :/
Dem är fullt friska, älskar när man pratar med dem & klappar dem. Tyvärr är dem lite bråkiga/envisa när man ska ta ut dem & hålla i dem under ex; vägning m.m.
Den minsta på ca 1,5 år heter Chippen & är blackvelvet. Finns även stamtavla på honom.
Den äldre heter Chester & jag vet inte riktigt hur gammal han är men dem trodde att han var runt 5 år när jag fick honom. Så han är ca 7 år nu.
Chester älskar att sitta på ens axel & gillar även när man klappar/kliar honom på huvudet eller bakom öronen.
Chippen däremot är fortfarande en liten vilding som bara springer omkring & vill leka.
I köpet ingår en ombyggd garderobs bur, sandhus, matskål, vattenflaska, hus, hängkoja, leksaksrör & deras tuggleksaker som man kan hänga inne på gallret.
Allting finns att hämta i Bankeryd i Jönköpings län!
Vi kör endast halvvägs ifall man bara vill ha chillorna + leksaker/tillbehören. Men vill man ha buren så får man HÄMTA det här hos oss!
Pris för allt inkl. buren 1 600:-
Bara chillorna + leksakerna/tillbehören 1 400:-