(K) Chinchillor
Är väl kanske inte helt rätt med köpes men undrar om det finns någon runt Göteborgs området som säljer chillor.
Jag och killen ska flytta ihop nu efter att jag tyvärr behövt omplacera mina älskade illrar pga tidsbrist och bristande intresse från killen (haft väldigt mammiga illrar så han har liksom inte fått vara med för dom vilket har resulterat i bristande intresse).
Men jag som stor djurälskare klarar mig inte utan ett djur hemma och kollade runt lite om olika djur så hittade jag en annons på chillor och fick tillbaka dedär underbara suget att jag vill ha chilla igen. Skulle skaffat ett par år sen men då jag va lite yngre så blev det degu ist.
Jag är utbildad djurvårdare och har haft dom flesta djur hemma.
Ville ha ett djur som inte kräver lika mycket som te.x hund. Killen är allergisk mot katt och vill inte ha råtta då dom luktar.
Så kom jag och tänka på chinchilla. Har alltid haft ett gott öga för dom men inte fått tummen ur då jag haft katter och illrar. Men nu är jag djurfri och det känns som jag faktiskt vill ha hem två chillor.
Killen hade aldrig hört om chinchilla och föll pladask när jag visade honom vad det var. :)
Så någon i göteborgs området som har? :)
Vi kan också åka längre om det behövs.
Det som överhuvudtaget är värt att göras, är värt att göras bra.
Jag bor i Blekinge och har chinchillor till salu. Jag brukar ganska lätt kunna ordna transport till Partille.
Så titta gärna på min hemsida och se om det finns några chinchillor som kan passa er.
#1 Haha, Hur visste du att jag bor i Partille? :o xDD
Så lustigt det kan bli! Nej, jag hade inte en aning faktiskt. Men vår vän kör ganska ofta till Partille. Så transport brukar gå att ordna.
Vad kul att du bestämt dig för att skaffa chinchillor Tycker att de är helt fantastiska
Jag har några chinchillor till salu , så titta gärna på min hemsida www.mythicchinchilla.se
Visserligen bor jag i Norrköping, men är ofta hos min pojkvän i Ulricehamn så jag kan utan problem transportera dem en bit
Hej!
Jag ska redan få hem två ifrån Spjetan :)
Men tack ändå! :D