(S) 5/5 Två chinchilla honor
Jag har varit tvungen att inse att jag inte har tillräckligt mycket tid för mina älskade bebisar längre. Det är två helt underbara mor och dotter chinchillor. Båda är otroligt sociala och älskar att springa runt i huset. Dem är inte så värst handvana då ingen av dem är så värst keliga och jag ser ingen mening i att bära runt på dem osv.
Dem bor för tillfället i en liten bur och vill mer än gärna att dem kommer till någon som har tidigare erfarenhet av chinchillor samt kan ge dem daglig utevistelse utanför buren.
Chinchillorna säljs ihop! Det som ingår är mat, bur (om man vill ha med det), deras favorithus samt lite badsand.
Ninja: Ninja, även kallas nini, är namnet på mamman och hon är ca 2,5 år. Hon är väldigt social och otroligt nyfiken. Älskar äpple och gurka och är den utav dem som är mest handtam.
Sam: Är dotter till Ninja och är ca 1 år. Hon kan vara lite skygg mot nya människor men är väldigt framåt och social när man lärt känna henne. Hon är väldigt kräsen när det gäller mat men älskar russin.
Chinchillorna finns strax utanför Norrköping, Östergötland och säljs ändast till seriösa köpare! Vid intresse mejla junior98@live.se