(S) Pepita's omplacerar Blue Diamond hane m.fl.
En del omplaceringar har kommit in till oss den senaste tiden.
Jag ska presentera dem här tänkte jag för att se om intresse finns för någon av dem.
Först ut är S*Pampas Blue Rain. Hane. Blue Diamond. Född 2011-07-12. Mamman är Sörig's Surprise och pappan är SUCh Pampas Blue.
Pellets, sand, stamtavla, köpeavtal medföljer plus medlemskap i SCAF om du inte är eller varit det tidigare.
Blue Rain finns i Blekinge. Transport brukar gå att ordna till Göteborg, Borås, Värnamo och Kristianstad. Om jag kan hjälpa till så försöker jag.
Nästa är S*Pampas Spirre. Hane. Grey possible carrier of German Violet. Född 2013-11-02. Mamman är S*Amorina's & S*Pampas Barolo Flori och pappan är Chinchillas von der Hardts Borchen.
Finns i Blekinge. Transport brukar gå att ordna till Göteborg, Borås, Värnamo och Kristianstad. Om jag kan hjälpa till så försöker jag.
Pellets, sand, stamtavla, köpeavtal medföljer plus medlemskap i SCAF om du inte är eller varit det tidigare.
Och så är det Spirres bror. S*Pampas Sudde. Hane. Grey possible carrier of German Violet. Född 2013-11-02. Mamman är S*Amorina's & S*Pampas Barolo Flori och pappan är Chinchillas von der Hardts Borchen.
Finns i Blekinge. Transport brukar gå att ordna till Göteborg, Borås, Värnamo och Kristianstad. Om jag kan hjälpa till så försöker jag.
Och så har jag en hona med regbevis på väg. Hon är Grey och född 2011. Hon heter Jenna Grey. Tyvärr inte mycket mer uppgifter på henne.
Pellets, sand, stamtavla, köpeavtal medföljer plus möjlighet att till rabatterat pris bli medlem i SCAF.
Ingen som vill ge någon av dessa sötnosar nytt hem?
Jag har även andra chinchillor till salu, som inte är omplaceringar. Så söker du något så är det bara att skriva en rad!
Alla dessa är kvar på omplaceringen.
En ny hane ska också omplaceras.
S*Silverklippans Malcom. Hane. Grey. Född 2012-03-20. Mamman är SUCh Silverhagens Mixan och pappan är NUCh Sörig's Il Capo dei Capi. Malcom är utställd några gånger och har två cert. Endast ett tredje saknas för att han ska bli champion. Hans högsta poäng är 87p.
Malcom finns i Blekinge. Transport brukar gå att ordna till Göteborg, Borås, Värnamo och Kristianstad. Om jag kan hjälpa till så försöker jag.
Blue Rain har flyttat idag!
De andra söker fortfarande nya hem!
Jag har även fler chinchillor till salu!
Kan ta md chinchillor till Tenhult vid intresse. Kontakta mig i förväg i så fall! !