Idag kommer de!
Idag kommer chillorna! Jag klättrar på väggarna här och längtar tills klockan blir två! Allt som kan strula med burbygget har strulat, men vi har lyckats lösa det mesta. Nu ska de bara flytta in!😃
Åh! Lycka till! 😃
Ha en trevlig dag!
Vad kul, lycka till med chillorna, hoppas dom trivs bra 😃
Du får vänta till kl. 15:00 då tiden krockade med lite annat men snart kommer vi med chillorna till er 🙂, du få klättra efter väggarna lite till haha
www.hagbergschinchilla.se
SCAF Utställningskommittémedlem
Grattis :D Haha du och chillorna får studsa på väggarna tillsammans när de väl har kommit hem till dig
Får vi se bilder på de små sen?
Absolut! Ska bara låta dem vänja sig lite vid buren först. De är där nu! Jag kan inte fatta det riktigt. =P
Här har vi Idun (S*Pepitas Brenda, den grå) och Hagbergs Azula (Den svarta). Idun heter Brenda i alla papper, men jag kallar henne för Idun istället. =) (Hoppas att det är ok för Anette!)
Idun är lite försiktigare än Azula, men båda har varit framme och naffsat i både fingrar, naglar och handflator. =P
Så söta flickor :P
Jättesöta! :)
Ha en trevlig dag!
#8 Brenda (Idun) är inte grå utan Violet hihi
Kul att se dom, dom verkar trivas fin fint dom små busfröna 😉
Jag vet, men enligt mina otränade ögon är hon grå! 🤪
#13 Du vänjer dig 😃
Idag har båda varit ute och utforskat golvet. Det roligaste var att se hur länge man fick tugga på sopborsten innan nån såg.. 😛 Jag fick tvinga in dem i buren igen, då var matte dum.
#15 Känner igen scenariot xD
Vad fina dom är ❤️
Jag hämtar mina på söndag :D
Sajtvärd på Djurparker.ifokus
- Medarbetare på Exotiskadjur.ifokus
Det är inte lätt att vara norsk i Sverige
#19 vad härligt! Lycka till!