Chinchilla iFokus

Chinchilla

Etikett18-köp-och-sälj
Läst 827 ggr
[Wildfires]
0

(K) Chinchilla hane

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Letar med ljus och lykta efter en chinchilla bebis hane. Helst ska han vara i en ljus färg, stort plus i kanten om han är white, violet velvet, standard grå eller någon slags beige men finns inget annat skulle svarta funka också. Stamtavla eller ej spelar ej stor roll, huvudsaken är att chinchillan är frisk och utan tandfel. Gör inget om chinchilla bor en bit bort för vi har bil, men han ska inte finnas högst upp eller längst ner i Sverige. Jag bor utanför Jönköping.

Tanken är att ungen ska sättas ihop med min fina kille på bilden som precis förlorat sin kompis. Här kommer chinchillan få fri tillgång till fint hö, bellos chinchilla pellets, vatten i flaska samt sand. Bo kommer han göra i en (L:)100x(B:)60x(H:)200cm bur med en annan chinchilla pojke som sällskap. Ut och springa kommer han och burkompisen också få göra nästan varje dag på mitt rum.

Låter det som ett lovligt hem, pm:a eller kommentera gärna! :)

JoJo!
0

Hejsan!

Tänkte just svara dig i min bäbistråd, men kan lika gärna skriva här Det låter som ett väldigt bra hem till min lilla Beige ebony kille Han kommer ha stamtavla vid försäljningen Vill dock vänta tills han växt till sig lite med att beställa den Hade tänkt mig 1400:- (Men det går att diskutera)

Jag bor i Norrköping, men pendlar en del ner till dina hemtrakter Dessutom är han leveransklar lagom till utställningen i Tenhult, så då går det bra att hämta honom där

Vilken söt kille du har

[Wildfires]
0

#1 Pm:ar :)

Millchan
0

Även jag har en chinchilla hane till salu, en Violet.
Han har stamtavla och är lev. klar redan
Han heter Hagel's och Hagberg's Toadie och är född 2013-11-10

Vill du veta mer om honom så pm:a mig

Med vänlig hälsning/Camilla

www.hagbergschinchilla.se
SCAF Utställningskommittémedlem 

Spjetan
0

Och för att göra det hela ännu svårare, så har även jag bebiskillar till salu. Flera Violetta, en Grey Ebony och en Dark/Black Ebony.

De går att se på min sida.

http://www.pepitas.n.nu/till-salu

Hör av dig om någon av dem kan passa dig! / Annette

[Wildfires]
0

#4 Kan ju inte säga att du hjälpte Annette ;) haha
Detta kommer vara ett sjukt svårt val!

Vagelöschinchilla
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Å för att krångla till det lite till så kan jag rekommendera Tarald ;) S*Lavender och Isfolket's Tarald Färg: Grey Född: 2014-02-04 E: SUCH Barrington U: Lykke Uppf: Signe Connman Status: Sitter ihop med mamma Lykke Till Salu, leverans klar 15/4 http://www.isfolketschinchilla.se se under hanar!

Vagelöschinchilla
0

Vagelös chinchilla omplacering har en grey hane på snart 4 månader som är flyttklar nu ;) Bilder kan fås vid intresse ;)

[Wildfires]
0

Ska hämta en chinchilla imorgon, så annonsen är ej aktuell längre. :)