Chinchilla iFokus

Chinchilla

Etikett18-köp-och-sälj
Läst 730 ggr
Jajje95
0

Intressekoll

Jag tänkte kolla intresset för mina pojkar och eventuellt sälja. Jag säljer endast om jag hittar rätt personer. 

Efter mycket tänkande och övervägande har jag nu bestämt mig för att antagligen sälja mina favoritkillar. Dels för att de inte går ihop längre och ändrade familjeförhållanden. Jag vill verkligen inte göra detta och sitter och gråter när jag skriver. Förhoppningsvis kommer jag kunna lösa detta på annat sätt men jag vill ju inte häller ha dom själva. 

Harry är en 3-årig beige, sprallig kille. Han har tidigare inte haft det så bra och litar inte 100 på att bli upplyft. Han älskar att kela på sina egna villkor dock! Favoritmaten är Mästers, det slår till och med russin. Vid 11-12 tiden vaknar han alltid för att bli lite kliad under hakan och sen gå och lägga sig igen. 

Harald är en ca 6 månader gammal standard kille. Han är mer av den lugna typen att ta upp och låta springa runt på armarna. Dock är han inte jättekelen av sig. Sover jämnt och stör sig inte speciellt mycket på tv-ljud och liknande under dagtid, vilket Harry kan vara känsligare för. 

Båda är fullt friska i bra hull och allt där emellan. Jag säljer bara mina pojkar till någon som kan ge dem all kärlek och lite till. De vill vara ute och springa flera timmar om dagen då detta är vad dom är vana vid. Ser helst också att du använder dig av Mästers-fodret. 

Tänkt pris st: 1500:- då ingår bur + tillbehör
Tillsammans: 2500:- då ingår båda burarna + tillbehör
Båda burarna har godkända mått. 
Ska du köpa båda ser jag helst att du också har sällskap till båda.

Jajje95
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Harry

Jajje95
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Harald

my-chinchin
0

Vilka söta små chillor! Hoppas dem hittar ett bra hem :-)

Jajje95
0

Åh tack :D

MalinMalvina
0

Hade jag inte bott så trångt hade gärna någon av dina pojkar fått flytta till mig! 

Lycka till med sökandet av nytt hem, vet precis vad du går igenom!

Jajje95
0

Vad gulligt! Det är ju det där med plats till chillor. Det är inga små burar och måste ju kunna springa på något ställe. Men tack endå! :)

Smulan_chilli
0

Dom är riktigt söta:) hade gärna fått flytta hem till mig om det inte var så lång till dig.

Jajje95
0

Vart bor du?:)