låter på natten?
Låter chinchillor på nätterna? Alltså sitter å tuggar på saker elr sover dom??
Chinchillor är natt aktiva, dom tuggar och gnager på allt dom kommer åt, springer runt, bråka lite med varandra kanske, de kan föra mycket oväsen, att ha dom i ett sovrum kan vara en dålig ide då de blir svårt att sova ibland.
Jag har mina chinchillor precis vid fotänden av min säng och tycker det funkar bra, visst hör man att dom rör sig och tuggar i sig pellets men så farligt är det inte 😉
~Some of my best friends, never say a word to me~ 
Okej! Vad bra!:)
Jag har mina nere och hör dom ändå upp när dom far omkring, pratar och Tuggar :)
Chinchillor låter absolut! Jag har buren i mitt sovrum och jag önskar att jag kunde ha den nån annan stans faktiskt. Den ena, den yngsta, gör totalt kaos om nätterna! Hon springer runt så fort i buren att hon studsar mellan väggarna, helt seriöst! Hon hetsgnager på allt i buren också, huset, gallret, pinnarna, ALLT! Min lite äldre chilla gnager lite men hon är oftast lugn.
Sen förstås är ju det lugnt i perioder under natten också, då de sitter och äter och man bara hör dom tugga o pipa lite till varandra och det är faktiskt ganska mysigt :)
Skulle dock råda dig till att inte ha buren i ditt sovrum!
Okej, tack!! Då ska jag inte ha dom där då!:)