Chillorna
Vilken snygg bur och söta chillor đvart fick du tag pĂ„ torkade nypon? de har jag sökt efter lĂ€nge utan att lyckas hitta nĂ„got.
VĂ„r nĂ€rmaste zoo butik (Grizzly zoo) hade en liten hylla med lite smĂ„tt och gott, sĂ„ plockade nĂ„gra bitar av dom grejer som jag vet att chinchillor tĂ„l och brukar gilla đ
~Some of my best friends, never say a word to me~ 
tack đför mig ligger de lĂ„ngt borta, fĂ„r se om man har vĂ€garna förbi nĂ„gon gĂ„ng.
tycker bilden pĂ„ chillorna blev helt otroligt bra, försöker jag ta en nĂ€rbild sĂ„ kör mina chillor upp nosen i kameran đ
Haha, en av dom fĂ„ var bĂ„da Ă€r med pĂ„ bild. Ălskar nĂ€rbilder sĂ„ söta och nu blir mina inte sĂ€rskilt skarpa⊠men,men đ
Min favorit(, föresten jag undrar bara av ren nyfikenhet om nÄgon kan förklara hans böjda morrhÄr som syns pÄ bilden):
SĂ„ fin buren blev! :)
VÀnliga hÀlsningar Susanna
VÀrd pÄ Chinchilla iFokus
Lavender Chinchilla - Reg. uppfödare av Chinchillor
#6 Tack! đ
Antar att morrhÄret kan ha blivit klÀmt, inget att oroa sig för :)
#5 mina har ocksÄ böjda morrhÄr ibland, min ljusa chilla fÄr de oftare, de Àr alltid full fart pÄ honom och sen ska han retas mycket med min svarta.
#14 sĂ„ liten att connor fĂ„r plats i en matskĂ„l đmin ljusa chilla tror han fĂ„r plats I matskĂ„lar fast han Ă€r stor đ
Jericho har föresten börjat sova pĂ„ ett super söt sĂ€tt, han typ lĂ€gger sig pĂ„ sidan đ SĂ adorable!
Sötnosarna! â€ïž
VÀnliga hÀlsningar Susanna
VÀrd pÄ Chinchilla iFokus
Lavender Chinchilla - Reg. uppfödare av Chinchillor
SĂ„ roligt med lite uppdatering =)
Ser ut som om de har det toppen! Ge en liten puss till Connor frÄn mig =)
Mvh
Cattis
#19 JadĂ„ ska jag göra. Han Ă€r vĂ€ldigt social, den lille. KlĂ€ttra och hoppar runt pĂ„ en hela tiden â€ïž