Detta är ju mer än sant, hände mig imorse klockan 5, ena chillan fick för sig att tugga väldigt högt på ett trähus, då kunde inte jag sova längre😂
Haha man kan ju inte mer än att älska dom :P
Min chilla, särskilt en (nämner inga namn) brukar alltid börja sådär kring 3 på natten, dessutom gör han som i seriestripen, han gör en ny dörr, så chinchilla huset har närvarande 2 dörrar nu xD
haha vad jobbiga dom kan vara, mina har dedikerat ett speciellt trähus till att gnaga upp dörrar på, dom gnagde upp två, sen gnagde dom upp en lucka på taket, sen drog dom av två hela plankor på taket, nu är halva taket borta och spikarna som håller ihop huset åker ut hela tiden, ibland får jag ta hammaren och spika in dom 😂tror jag får köpa nytt snart, den håller på att falla ihop.
Haha :D
när man lägger upp comics,fanart and such som inte är ditt så ska man helst också lägga upp en länk till personen som gjorde grejens hemsida,blogg,tumblr,deviantart för det är rätt så respektlöst att lägga upp något som inte är ens eget och inte ge någon som helst credit till personen som faktiskt gjorde saken. om det inte är så att det är du som har gjort den då är det helt ok! ^^
MEN ANNARS SÅ HÅLLER JAG MED, DET ÄR PRECIS SÅHÄR DET ÄR ATT HA CHINCHILLA, LOL.
Ojdå! Tänkte mig inte för, tyckte den bara var rolig så jag la upp den :D