(S) Pepita's omplacering. Hanar söker nya hem
Jag har fått in två hanar som söker nya hem. De sitter inte tillsammans och kan säljas var för sig. Men tänk på att de ska ha en vän i sitt nya hem.
Den första jag presenterar är Luddtussen Dragon. Född 2011-04-29. Mamman är SUCh Tellus Dippie som är utställd med 85 p. Pappan är Exellent* Blue Angel of Surprise utställd bara en gång som baby med 81+ p.
Dragon är en framåt kille. Grey Violetbärare. Vikten ligger på ca 600 g. Han har suttit med en annan hane tidigare. Han är lämplig som sällskap, men kan även användas i avel eller till utställning tror jag. Stamtavla, pellets och sand medföljer vid köp.
Dragon finns i Blekinge. Jag försöker alltid hjälpa till att organisera transport om det går. Han kan även levereras till höstens utställningar!
Pris: 600 kronor
Den andra hanen heter Sid och är underbar! Han är mycket tillgiven och social. Han älskar att bli kliad och sitta i famnen medan jag kliar honom. Men han gillar inte att bli fasthållen. Men jag tror att han kan vänja sig vid det med tiden. Han hoppar gärna upp på armen eller händerna när jag öppnar buren.
Han är till färgen Black Velvet och hans härkomst är okänd. Han är född 2009-10-11. Hans vikt är 678 g. Han är mycket lämplig till sällskap. Men han vill nog helst också ha en vän i sitt nya hem!
Han finns också i Blekinge och vid köp medföljer pellets, sand och regbevis.
Pris: 600 kronor
Dragon och Sid söker fortfarande nya hem!
Om du tror dig kunna ge någon av dessa killar ett bra hem, så hör av dig!
Åh hoppas dessa pojkar finner det bästa hemmet.
Åh! Sid var ju det sötaste på år och dag! Synd att mina grabbar är så suriga av sig…
Nu har Dragon flyttat till nytt hem.
Men Sid söker fortfarande ett bra hem. Om du kan ge Sid ett bra hem kan vi självklart diskutera priset. Det är inte summan som är viktig utan att Sid får ett bra hem där han kan få en vän och någon som tar väl hand om honom.
Nu har även Sid fått ett nytt hem! 🙂