Chinchilla iFokus

Chinchilla

Etikett18-köp-och-sälj
Läst 672 ggr
Spjetan
0

Pepita's Omplacering Dark Ebony hona

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Pepita's omplacering har fått in en Dark Ebony hona för omplacering.

Hon har mycket fin stamtavla och hon heter Gotlandias Quila. Hon är född 2012-17-14 och vikten är 580 g. Hon är ännu inte utställd.

Hennes pappa är S*Amorina's Qosmo och han är utställd med 86 p och har ett cert. Hans förfäder är mest från Sörigs och Santiagos.

Quilas mamma är S*Amorina's Lilja. Hon ställdes ut med två cert och 87 p. Hennes syskon är bl. a SUCh S*Amorina's Bugatti och SUCh S*Amorina's Lotus.

Quila söker nytt hem och pris diskuteras. Hon finns i Blekinge, men kan tas med till utställningen i Tenhult i slutet av september.

Jag har försökt att ta bilder av henne men hon vill inte sitta still och blixten gör att hon inte ser ut som i verkligheten riktigt. Hon ser mörkare ut i verkligheten och finare i pälsen. Men jag bifogar en bild! Hör av dig om du vill se fler eller veta mer om henne.

Spjetan
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Här kommer en bild till.

sotlynx
1

Hmmm. Jag antar att Fufu kommer att behöva en kompis så småningom… Vad tror du?

Spjetan
0

Quila är preliminärt reserverad. Jag skriver och berättar hur det går med det här!

Vagelöschinchilla
0

Jag har en fin grey hona som vill flytta ;)

Spjetan
0

Det verkar som att Quila fortfarande är till salu. Tjejen som reserverat har slutat svara på mina mail.

Jag ska se om jag kan ta en bättre bild av Quila imorgon!

sotlynx
0

#5 Du bor ju lååångt från mig! ! :( #6 Tror du hon skulle passa ihop med en liten ensam skrutt? Eller vill du helst sälja henne till någon som ställer ut och avlar?

Spjetan
0

Var bor du?

sotlynx
0

Jag bor ett par mil nordost om Lund.

Spjetan
0

Jag skickar pm till dig!

sotlynx
0

:)