Chinchilla iFokus

Chinchilla

Etikett: 18-köp-och-sälj
Läst 600 ggr
Spjetan
1

(S) Pepita's omplacering. Hona söker nytt hem!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Pepita's omplacering har fått in en hona för omplacering.

Det är en söt Grey hona som är ett år gammal. Hon heter Nikita. Hennes vikt ligger idag på 544 g. Hon är snäll och går bra att hantera! Om du har en ensam hona som behöver sällskap eller vill köpa en bebishona, så passar Nikita nog bra som sällskap.

Jag har känt på hennes tandrötter och gjort en allmän hälsocheck av henne och finner inga fel på henne. Hennes päls är i ganska bra skick och är tät och fin. Inga tecken på pälsbitning eller liknande.

Med i köp ingår mat, sand och regbevis. Support som innebär att du kan maila eller ringa mig med frågor. Jag är i stort sett tillgänglig dygnet runt!

Pris diskuteras och bra hem går före pengar!

Denna tjejen har varit med om en del i sitt liv redan och tänk på att det är ett långvarigt hem som sökes!

Ursäkta den dåliga bilden! Den rosa färgen kommer från transportburen. Bättre bild kommer så snart hon har slagit sig till ro och jag kan fotografera henne igen!

Nikita finns i närheten av Karlskrona i Blekinge. Men transport kan oftast ordnas på något sätt.

Spjetan
1

Nikita har hittat nytt hem! Hon har flyttat idag! 🙂

[Ratface]1
0

Den vackra damen bor hemma hos mig ❤️ Hon är så snäll och försynt, med lite tid tror jag hon kommer bli en riktigt trygg och nyfiken chilla.

Josse5233
1

#2 Vad härligt! :)

Ha en trevlig dag!