(S) Två hanar med garderobsbur
Jag mår för dåligt av min höallergi nu, så jag har kommit fram till att mina små får flytta.
Det är två hanar som är bästa vänner, som alltid sover mer eller mindre på varandra. Det har aldrig varit något gruff mellan dom.
_Elliot - Ebony. har stamtavla (far: s*harlekeins Montoya, mor: ekebergas Bowmore), 7 år. Helmysig kille, social och hoppar gärna omkring på dig, och hoppar upp i händerna när man står vid buren.
Theo - (ljus) Standard grå. Har inte stamtavla, ca 3 år. Lite försiktigare kille, som gärna (på helt hans villkor) hoppar upp i händerna. Men han kräver tålamod, och måste tas med extrem försiktighet för annars blir han sur._
Med dom så får man en stor garderobsbur, som kan monteras ner rejält så det är ganska enkelt att frakta.
En transportbur att frakta dom i får dom också med sig. Och deras tillbehör såklart, såsom; hus, hängmatta, stor kruka till sandbad, några kg pellets osv.
(Om man vill kan man också få med en extrabur som är en gallerbur, dock är det ett hål i plastbotten på sidan, så antingen byter man ut den, eller så kan man säkert ställa en sten eller liknande i buren så att hålet täcks.)
Hemmet är viktigare än priset, så endast en symbolisk summa då jag inte vill ge bort något djur.
Hör gärna av dig om du har några frågor angående mina fina. Dom finns i Norrköping.
Idag flyttade mina älskade bebisar, såbtråden kan tas bort…. :(