Intressekoll!
Funderar på att sälja en av mina chinchilla- burar (se bild nedan).. Men då jag inte bestämt mig helt än vill jag se om det finns något intresse för den. Hade tänkt mig ett pris på 1000 kr då den håller mått enligt lagen, är särskilt byggd för chinchillor och är klar för att användas. Skicka ett pm vid intresse.
Varför säljer du? :) Jag skulle vilja ha något mer liknande din(garderob/skåp) men har en gallerbur hemma, 160 hög, 50 eller 60 djup och 100 bred så håller ju måtten :) Finns hyllplan och tunnlar i :) funderar på om du ville byta :) beroende på vart du bor då :)
Har två likadana, tanken var att ha båda två i huset, men då mamma tycker att vi inte har plats för båda just nu och då jag har funderingar på att sälja av lite chinchillor är det bättre att sälja den istället för att den ska stå i garaget och ta plats. :) Är nog inte intresserad av byte pga skälet ovan. Har inte bråttom med att bli av med buren, men säljer gärna om jag hittar en köpare som har mer användning av den än mig. Jag bor i Tranås i Småland. :)