Annons:
Etikett18-köp-och-sälj
Läst 750 ggr
Roja
11/30/19, 11:05 AM

Snäll chinchillahane söker ett nytt hem

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Vår snälla chinchillahane söker ett nytt hem efter att hans bror gått bort. En chinchilla behöver ju sällskap. Han är 5 år och har färgen Blue Diamond. Stamtavla finns. Pris 500 kr. En väldigt stor bur, foder, strö och en transportbur följer med i köpet. Till rätt person kan vi tänka oss att skänka honom och tillbehören. En förutsättning är att han får vara med en annan chinchilla. Ytterligare en stor bur kan ingå. Fler bilder skickas vid intresse. Vi bor i Stockholm men transporterar honom till hans nya hem.

Annons:
Sacetj
12/29/19, 9:10 PM
#1

Finns han kvar? Jag letar efter två. Så isf skaffar jag en kompis direkt till honom

Lindasaurus-rex
1/14/20, 10:58 PM
#2

Finns han kvar? Min ena fina lilla kille fick tyvärr somna in idag och de innebar att jag har ett litet hjärta hemma som blev ensam 😥 han bara sitter i ett hörn i buren nu. Jag bor i sollefteå (12mil norr om sundsvall) och jag hittar inga chinchillor här uppe. Vill gärna ha mer info om din fina kille.

Lindasaurus-rex
1/14/20, 11:01 PM
#3

Kan självklart komma eller mötas upp om ni vill. Du får jätte gärna smsa mig om du ser detta så jag inte missar ditt svar, då jag verkligen inte vill se min lilla kille sitta och vara ledsen. 0732621572

Nathalie:)
2/11/20, 2:47 PM
#4

Finns han kvar?skulle köpt en kompis till honom direkt:)

Upp till toppen
Annons: