Annons:
Etikett18-köp-och-sälj
Läst 1415 ggr
volpi101
11/13/17, 2:31 PM

(S) Diamond beige och pink white honor till salu

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 4
Förhandsgranskning av bild 2 av 4
Förhandsgranskning av bild 3 av 4
Förhandsgranskning av bild 4 av 4

Jag kommer att behöva omplacera mina chinchillor då jag känner att det inte kommer funka för mig att ha dem i längden. Jag har inte bråttom med att få ut dem, och därför är det viktigt för mig att veta vad du kan erbjuda, ett genomtänkt långsiktigt hem är viktigast.  De finns i Uppsala.

Båda har stamtavla. Den vita är Dionz's sockersöta Snowbell född 2016-09-16, Pink white. Den grå är  Dionz & S*Pepita's Odessa, född 2016-02-05 och som har den väldigt ovanliga och fina färgen Diamond beige!  Hon fick dessutom bra resultat när uppfödaren  Jenny  (Dionz) ställde ut henne. Jenny har ställt upp för mig med frågor mm, så köparen kommer kunna kontakta mig men kanske även henne för att få råd. ☺️

Båda är som många chillor väldigt personliga, och hittar lätt på hyss! De bör få bli utsläppta flera kvällar i veckan. Och de låter en hel del på natten så att ha dem i sovrummet eller i en etta är inte att rekommendera 

Snowbell är inte så tam med mig, trots att hon var gosig med sin uppfödare. Hon kan sitta i mitt knä och klättra på mig, men vill inte att jag klappar henne. Odessa har blivit tamare så jag kan klappa henne, och hon tycker om att sitta på mitt huvud eller axel  Hon har varit  mest framåt av dem hos mig.

Jag vill att de ska bo tillsammans, såvida inte någon uppfödare skulle vilja avla på någon av dem. De bor just nu i en ferret tower bur, men det är nog bäst om köparen redan har en egen bur. För denna bur tar lång tid att plocka isär och bygga ihop och är kanske inte optimal att ha chillor i. Så annars kan jag sälja den för sig.

Annons:
Kerstin.gu
2/18/18, 9:11 PM
#1

Prisklass ungefär? Mvh

Dionz
2/19/18, 2:42 AM
#2

#1 du har PM :)

Upp till toppen
Annons: