Annons:
Etikett17-butiker-och-länkar
Läst 2230 ggr
Maddes.gerbiler
1/21/15, 12:37 AM

Vart kan man köpa witte molen sand ?

Hejsan! Skall snart bli ägare till två chinchillor Letat överallt efter witten molen sand ställen att köpa. Gnagarboden har 290kr i frakt inte så pepp på det. Vart i göteborg eller närliggande köper ni eran sand? Vill ha så bra kvalitet som möjligt och ingen vitapol eller rådasand osv. Mvh Madde i göteborg

Annons:
Dumle92
1/21/15, 7:34 AM
#1

Du kan även beställa witte molen sand från olika uppfödare och de brukar ha rimligare priser, silverklippans har vet jag :)

UlrikaD
1/21/15, 12:37 PM
#2

Hisingens zoomarknad på Backaplan brukar sälja i lösvikt. Tar även hem säckar på beställning.

Backafall
1/21/15, 4:00 PM
#3

Jag har witten molen sand och bor ca 10 mil från Göteborg. Så om du har vägarna förbi Ulricehamn så kan du köpa av mig 😃 Grizzly zoo kunde ta hem en säck när jag frågade men det va ett rätt högt pris på den.

Maddes.gerbiler
1/21/15, 7:06 PM
#4

Tack för tips ! Mailade hisingens zoomarknad och fråga om sanden där men kan Man lita på att det är witte molen chinchillasand? Och inte billig dålig sand Dem lurar på mig :p Backafall vad kostar en säck med sand om du kan fixa det? Och hur länge räcker det ungefär :)?

Maddes.gerbiler
1/21/15, 7:07 PM
#5

Köpt sand där innan till mina gerbiler på hisingens zoomarknad Men skall dem va så dammig som möjligt och ej glittra typ som vitapols sand

Backafall
1/21/15, 7:21 PM
#6

Jag kommer inte ihåg vad grizzly zoo skulle ha. Den affären ligger ju dock i Borås. Men borde väl finnas ett i Göteborg också kan jag tycka.

Annons:
Maddes.gerbiler
1/21/15, 7:23 PM
#7

Aa jag hoppas hisingens zoomarknad har witte molden som dem säger :p Annars hörde jag JR farm chinchilla sand på zooplus skulle va bra :) 99kr för 4kg

UlrikaD
1/21/15, 9:03 PM
#8

Köpte bara hela säckar där. Men det var av dom säckarna dom sålde sin lösvikt. Men fråga så det inte ändrats.

Maddes.gerbiler
1/21/15, 11:50 PM
#9

Aa skall kika med dem 👍 vore ju närmast och bäst! Bor ju på hisingen så ;D tack för tips!

Upp till toppen
Annons: