Annons:
Etikett17-butiker-och-länkar
Läst 1517 ggr
Justsmiile
11/14/12, 6:27 PM

UF företag - nystartat

Hejsan allihopa!

Nu är det såhär att jag har startat ett UF-företag inom skolan i en kurs som heter entrepenörskap, där jag tillverkar och säljer smådjurshängmattor, hängtunnlar & större hängmattor till katter.

Mattorna kommer finnas i olika varianter och storlekar;
en hamster-storlek, en chinchilla/rått storlek och en kattstorlek.

Jag vet att det är fler som gör detta, men valde detta då det är något folk utifrån aldrig hört talas om.

Vi jobbar mycket med marknadsföring och reklam och jag kommer senare i vår vara med på UF-mässor samt smådjursmässor för att företaget ska gå framåt.

Det jag tänkte fråga är om det skulle finnas något intresse från er sida att köpa produkter av mig (behöver maknadsundersökning för att kunna söka bidrag mm.).

Går in för detta och lägger en hel del pengar själv för att detta ska kunna startas.

Jag behöver också personer som är villiga att vara "testpersoner" då de kan få köpa produkter till reducerat pris i utbyte mot att den/de tar bilder på produkten i buren & att de fyller i en utvärdering.

gilla gärna min Facebook-sida!

http://www.facebook.com/Zoofta

skulle du vara intresserad av en produkt?

Louise Nilsson

Medarbetare på Chinchilla

 

snaapit.blogg.se

Annons:
Millchan
11/15/12, 10:56 AM
#1

Kul att du vill starta upp ett företag, håller alla tummar och tår att det kommer att gå vägen för dig gumman Skrattande

www.hagbergschinchilla.se
SCAF Utställningskommittémedlem 

JoJo!
11/15/12, 11:12 AM
#2

Kul att du är på gång med ditt företag Glad Lycka till

(Vill gärna köpa en hängmatta av dig Är det bättre jag tar det via Facebook då?)

Justsmiile
11/15/12, 11:40 AM
#3

tack fina ni! :D 
du kan maila mig, ska kolla upp frakt och annat!

Louise Nilsson

Medarbetare på Chinchilla

 

snaapit.blogg.se

CatchFatch
11/18/12, 3:11 AM
#4

Skulle kunna vara testperson då vi har 2 katter här hos min pojkvän och ytterliga 4 hos min mamma ( + en utekatt ), sedan har min pojkväns mamma 24 chillor också - så jag har många "testpersoner" ;)

Hoppas ditt företag går bra!

Min blogg med olika tips & trix, fakta och råd för små husdjur!
http://catchfatch.bloggplatsen.se

Justsmiile
11/18/12, 9:26 PM
#5

haha, härligt! 
Ska megatillverka i veckan ;)

kommer höra av mig lite senare i veckan :)

Louise Nilsson

Medarbetare på Chinchilla

 

snaapit.blogg.se

Upp till toppen
Annons: