Annons:
Etikett18-köp-och-sälj
Läst 925 ggr
oceanfang
11/17/16, 9:45 PM

Chinchilla KÖPES

Jag söker en bebis hona eller kastrerad hane endast till sällskap. Kan också tänka mig att köpa en okastrerad hane.

Lillan har mist sin kamrat Kira & vi söker nu efter en kamrat.

Annons:
Goagina
11/25/16, 4:13 PM
#1

Finns en fin hane under den rubriken som skänkes i Uppsala, kanske vore något? Annars avlivas han 😕 Har själv en hona som blivit ensam och behöver sällskap men hon är 5 år, så inte riktigt vad du söker, annars skulle hon behöva nytt kärleksfullt hem/ Regina

Dionz
11/26/16, 3:19 AM
#2

vart bor du någonstans?  :)

Goagina
11/27/16, 8:10 PM
#3

Jag bor i insjön i Dalarna 😊

Dionz
11/28/16, 2:42 AM
#4

#3 och ja då finns som #1 skrev en okastrerad hane i uppsala som akut söker nytt hem om du själv orkar kastrera :)

Vet inte om några uppfödare i det området, jag föder upp i liten skala och finns utanför Västerås, sen finns det uppfödare i Stockholm och Örebro, hos en uppfödare kan man ju ställa sig i kö på en liten hon bebis om dem inte har någon till salu just då :)

mindra
11/30/16, 12:35 AM
#5

Jag har en okastrerad hane som heter Wilde, han mist sin kompis & söker en ny vän & familj. Vi bor i Falun.

oceanfang
12/2/16, 1:32 PM
#6

Vi bor i Skövde. Jag vill av personliga skäl inte ha en standard grey & letar heller inte efter en okastrerad i första hand. Om det blir en okastrerad hane behöver denne även vara av bra storlek för att minska risk vid nedsövningen.

Mvh

Annons:
mindra
12/2/16, 3:29 PM
#7

Jag förstår, Wilde är grå.

Upp till toppen
Annons: