Annons:
Etikett18-köp-och-sälj
Läst 687 ggr
Sevgi
9/18/16, 4:06 PM

(OmChinchillor för omplacering

Hej!

Några av er kanske vet om att Djurrättsalliansen år 2014 fick den sista chinchillafarmen att stängas ner. Vi tog oss an alla chinchillor därifrån och omplacerade dem, många fick dock ungar som i sin tur fick omplaceras, men tyvärr finns det fortfarande två stycken som letar hem,

Vi har försökt leta hem till dem länge så nu provar jag att fråga här, eftersom att jag vet att det är många kunniga och seriösa människor som är i det här forumet. Vi är JÄTTEmåna om vart de hamnar och vill att det är en person som verklingen kan ge de kärlek. 
Det är två chinchollor som finns i Skövde, 

Kan du, eller känner du någon som kan ta hand om dessa två?

Annons:
Sevgi
9/18/16, 4:06 PM
#1

Rubriken blev jättekonstig, skulle stå (Omplacering) Chinchillor. Admin får gärna ändra om det är möjligt :)

Goagina
9/28/16, 10:55 AM
#2

Vet en som söker en hane, har ni någon hane som söker omplacering?

Goagina
9/29/16, 8:12 AM
#3

Ev en tjej med, men tror båda finns i Dalarna, lite långt kanske men hör av er i såfall soneson_regina@hotmail.com

Sevgi
10/13/16, 11:29 AM
#4

#3 Hej, förlåt för sent svar! Vi omplacerar våra chinchillor två och två och tror inte det finns bara en chinchilla som söker nytt hem.. men de kan ju vara tre också, så det kanske funkar ändå?

Dionz
10/13/16, 2:15 PM
#5

#4 det är väldigt svårt att sätta ihop en grupp på 3 vuxna djur så där ska man vara mycket försiktig då dem kan slåss riktigt illa

Sevgi
10/19/16, 2:15 PM
#6

#5 Det är jag medveten om, det är just därför vi helst vill placera dem två och två. Tack ändå för att du delar med dig :) !

Annons:
Upp till toppen
Annons: