Annons:
Etikett18-köp-och-sälj
Läst 953 ggr
Goagina
5/7/16, 4:14 PM

Chinchilla hona söker nytt hem

Min lilla chilla tjej silja söker nytt hem med kompis, då hon tyvärr blivit ensam nu och jag känner att hon behöver få mer tid än jag kan ge henne. Tycker detta är väldigt jobbigt och önskar henne ett riktigt bra hem. Hon bor i en väldigt stor bur nu och vill gärna att hon kommer till någon som kan ge henne utrymme, vänner och kärlek. Hon är 3år, har stamtavla, är grå till färgen

Annons:
nicolina84
6/9/16, 1:58 PM
#1

Du kan kontakta mig på min mail, lina.niklasson85@gmail.com om du inte redan hittat ett hem åt henne(?) Det är viktigt att folk känner till vad som krävs av en och lagarna etc. Nåväl, jag kanske kan hjälpa dig. Vi kan skriva på mail om du vill :)

nicolina84
6/9/16, 1:58 PM
#2

Du kan kontakta mig på min mail, lina.niklasson85@gmail.com om du inte redan hittat ett hem åt henne(?) Det är viktigt att folk känner till vad som krävs av en och lagarna etc. Nåväl, jag kanske kan hjälpa dig. Vi kan skriva på mail om du vill :)

nicolina84
6/9/16, 1:58 PM
#3

Du kan kontakta mig på min mail, lina.niklasson85@gmail.com om du inte redan hittat ett hem åt henne(?) Det är viktigt att folk känner till vad som krävs av en och lagarna etc. Nåväl, jag kanske kan hjälpa dig. Vi kan skriva på mail om du vill :)

nicolina84
6/9/16, 1:58 PM
#4

Du kan kontakta mig på min mail, lina.niklasson85@gmail.com om du inte redan hittat ett hem åt henne(?) Det är viktigt att folk känner till vad som krävs av en och lagarna etc. Nåväl, jag kanske kan hjälpa dig. Vi kan skriva på mail om du vill :)

nicolina84
6/9/16, 1:59 PM
#5

Jisses! Måste vara nåt fel, skickade bara en gång och så kom det tre!!!! 🙃

nicolina84
6/9/16, 2:01 PM
#6

lina.niklasson84@gmail.com ska det va, inte 85. Utsäkta

Annons:
Goagina
9/6/16, 4:45 PM
#7

Har mailat dig

Upp till toppen
Annons: