Annons:
Etikett16-foton-och-videoklipp
Läst 1311 ggr
Niiinah92
2015-11-19 20:32

Chinchillapojken Flash

Vår lilla nappis trodde vi var en tös och döpte henne till Elsa, det visade sig vara helt fel så han blev en Flash (han lever verkligen upp till namnet). En beige urmysig och energisk pojk, han bor med sin pappa fram tills jag hittat honom en permanent burkompis och jag håller på för fullt med att skissa upp lite ny inredning till deras bur, ville bara visa upp min lilla vildning men det blir sällan några bra bilder, han är trots allt, the flash, så det fick bli en film istället ❤️

Annons:
-Aida-
2015-11-19 21:10
#1

Så himla söt! Vill bara plocka ut honom ur skärmen och gosa för fullt! Men dom är sällan kelgrisar, finns mycket annat skoj att leka med istället. 😃
Känner mig lite imponerad att han faktiskt stanna på sängen så länge, mina rusa runt i rummet som dårar och kunde aldrig hålla sig på sängen länge nog för att ens ta en bild, riktiga fart dårar. 😂

Niiinah92
2015-11-19 21:19
#2

#1 Haha ja mycket att hinna med när man väl är ute, har inte tid för gos då 😉 Han har faktiskt inte hoppat ner från sängen någon gång, brukar vänta till jag lyfter ner honom 🙂 men inte ett dugg enklare att fotografera ändå för han hinner ur bild innan bilden är tagen hahah

-Aida-
2015-11-19 22:09
#3

Brukar va så! 😂 Dom sitter stilla typ en sekund, svårt att ta bilder på dom och när dom har en jätte bra pose så skuttar dom iväg. 🤓

Niiinah92
2015-11-21 22:06
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#4

😍

-Aida-
2015-11-21 22:41
#5

åååh gullponken då! 😍

Niiinah92
2015-12-23 21:18
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#6

Nu är Flash 16 veckor och vägs in på 384 g 🙂 Helt ny burinredning har han fått, från topp till tå. Allt från fleecekub till hemmagjord fleecetunnel, väldigt nöjd chilla ❤️ Han måste ha varit snäll som fått så många julklappar av tomten 😉

Annons:
Upp till toppen
Annons: