Annons:
Etikett18-köp-och-sälj
Läst 584 ggr
isabellahallberg
2015-11-09 15:55

Chinchilla hane behöver nytt hem!

Hej! Nu är det tyvärr så att jag måste hitta ett nytt hem till en hanchinchilla. Jag ska försöka fatta mig så kort som möjligt: Måris (som chinchillan heter) bodde på ett annat ställe först hos en tjej vars pojkvän hade den i en ganska så liten plastbur, hon tyckte synd om den och kunde själv inte ha ansvaret för en chinchilla så hon ville hitta ett hem till honom. Måris var ute på nätet i flera månader men ingen ville ha honom, så när min syster såg att han fortfarande inte hade fått ett nytt hem så valde hon att ta honom och bygga en bur. Men nu måste han hitta ett nytt hem då han inte kan bo själv utan ska bo med andra chinchillor. Jag vet tyvärr inte hur gammal han är, men är det någon som är intresserad av honom så kan jag ta han till veterinären så dem får kolla på honom. Han har inte haft det bästa livet men han är ändå ett fantastiskt djur som är även väldigt sällskaplig. Priset är inte viktigt då jag prioriterar att han får ett så bra hem som möjligt för det förtjänar han verkligen. Finns i Halmstad, kan ta mig runt om i Halland. Ni kan även nå mig på min mail: bellis96@live.se Med Vänliga Hälsningar Isabella

Annons:
Upp till toppen
Annons: