Annons:
Etikett01-allmänna-diskussioner
Läst 348 ggr
Roonja
9/8/14, 11:22 AM

Mer information?

Jag är uppväxt med chinchillor men har inte haft chinchillor hemma sedan jag var ganska liten. Hela familjen har länge velat skaffa och vi har haft kontakt med en uppfödare ett tag och även hälsat på hennes underbara chinchillor! Jag ska snart åka och köpa grejer till att fixa en egen bur hemma. Jag är alltså väldigt aktiv här på chinchilla fokus men det finns nästan aldrig nya inlägg. Går det inte att göra någon rolig artikel så man kan läsa? Eller starta trådar så att folk kan lägga in bilder m.m? Sen har jag en fundering angående fb grupp. Det hade varit kul med en chinchilla fb grupp men det verkar inte finnas? Jag vill läsa så mycket som jag bara rår på och se så mycket söta chillor som möjligt. :) 

Tack på förhand. :)

Annons:
Rafflan
9/8/14, 4:33 PM
#1

Sajtvärden tar säkert gärna emot tips på vad för typ av artiklar du vill ha :)

Det finns trådar baserade på färg där folk kan lägga in sina chinchillor :)

Det finns fb gruppen Chinchillarussin, tyvärr skrivs inte så mycket där heller.

Jag önskar också mer aktivitet, både här och på russin men vet ej hur man ska få folk att bli mer aktiva :/

Spjetan
9/8/14, 5:46 PM
#2

https://www.facebook.com/groups/289696717839737/

Denna gruppen är det lite aktivitet i!


Roonja
9/8/14, 6:04 PM
#3

#1 Åh, ska försöka leta mer! :) Längtar så mycket efter att komma hem till dig igen och kanske då även hämta hem två chillor! Vilka underbara chinchillor! Jag måste bara göra iordning buren hemma! Vi ska köpa en sådan som du rekommendera! 😃

#2 Tack för tipset! :D

Upp till toppen
Annons: